Tillbaka.

Heeeej!

Insåg att jag inte varit här inne sen i juni. Jag har njutit till fullo av sommaren tillsammans med la familia. Och vilken sommar vi fick!! Vi har haft det bra. Och för första gången typ någonsin har jag ångest över att hösten väntar runt husknuten. Andra sommrar har jag sett framemot hösten, serietittande med te och ljus osv. Men i år känner jag mig inte alls klar med sommaren. 

Känner att ångesten smyger sig på. Mycket har hänt i våra liv. Och mycket är på gång att hända. Vi stänger ett kapitel i våra liv för att starta ett nytt kapitel. Blandade känslor kring det. Men jag känner mig redo och taggad. Mer om det i ett annat inlägg. 

Vår sommar har hursomhelst varit så bra den bara kunde bli. Wildas första sommar och jag älskar henne mer för varje dag. Jag hade en period i sommar då jag tappade lusten med träning och allt som hade med henne och göra (inte kärleken såklart) men nu är jag tillbaka igen. Vi tränar just nu mycket på att gå fint i koppel. Hon får ibland sina valpryck om hon ser fåglar så där får man vara snabb och fånga hennes uppmärksamhet innan hon har snappat upp fågeln. Mycket träning. Men nu känner jag att det är kul igen. 

Hoppas även ni har haft en härlig sommar! 

(null)

En bild från några kvällar sedan. Kvällsmys på balkongen 💞
Allmänt | |
#1 - - Hanna Karlsson:

Härligt att ha haft en sådan bra sommar och att du har fått tillbaka din träningslust igen. Ända sedan jag var barn har jag alltid haft ångest när hösten närmar sig och sommaren börjar gå mot sitt slut. Så också i år.

Upp