Mammagris.

(null)

Idag när jag och Oliwer hämtade William överraskade vi med nybakta bullar. Dom åts upp i ett nafs när vi hade lämnat förskolan. Bra betyg! Oliwer har börjat säga "nu är min mage glad" varje gång han äter. Och så ser han belåten och nöjd ut. Tycker han påminner ruskigt mycket om Nalle Puh just då. Ni vet, när han får sin honung? Haha. 

Kvällen har varit smått kaotiskt. Tänkte att jag och barnen skulle ta ett mysigt bad tillsammans (som vi brukar göra) bara det att idag var det inte så mysigt. Det var kaos. Medan jag schamponerar håret börjar Oliwer gråta för att han har fått tvål i ögat, jag försöker snabbt hjälpa honom och får då i samma veva schampoo i mina ögon samtidigt som William har fått tag på duschslangen och duschar ner hela badrummet. Jisses. Därefter hade vi iallafall en mysig kväll med pussel och spel. Och nu i efterhand skrattar jag bara åt det - måste ha sett sjukt roligt ut. Önskar man hade en kamera som spelade in allt. Tänk vad mycket kul man skulle ha fått med. Typ som vår stund i badrummet.. haha! 

Annars så har min minsting, Oliwer gått och blivit världens mammagris. Jag får inte lämna rummet, jag måste bära honom hela tiden samtidigt som han säger vart jag ska gå (..?!) och varje gång som J idag har kramat/pussat på mig har Oliwer lagt sig i "kom nu mamma, vi går och leker" ja ni hör ju. En riktig liten mammsgris har han gått och blivit under den här veckan. Måste erkänna att jag älskar det och njuter varje sekund. Även fast han ska klänga som en apa på mig. Min lilla kille <3 
Allmänt | |
Upp