Bilder.

(null)
(null)

Mina älskade ungar. Tänk att vår yngsta börjar skolan efter sommaren. Svårt och förstå. Åren går  fort. 

(null)

För några dagar sedan gjorde vi egen pizza till middag. Mums!

(null)

Jag har haft egentid med den här gullungen. Blev en mysig fika och mycket tankar/funderingar kring att börja skolan. Han frågade storebror om det var okej att han var med honom på rasterna. När han fick ett "självklart" till svar lyste hela han upp som en sol. Goa ungar!

(null)

Vi har som rutin, jag och Wilda, att avsluta dagen ute i skogen. Det är mysigt! 

(null)

Vi hade en oro att vår vilding inte skulle tycka om vatten. Den oron är sen länge borta. Ser hon eller hör vatten ska hon bara dit. Vattenpölar i skogen älskar hon att springa snabbt i. Min bil älskar det inte lika mycket... 🙃 väldigt kul dock att hon gillar vatten. Ser så framemot sommaren!

(null)

En bild från stenstrand när vi var på landet. 

(null)

Barnens favoritspel. Jag biter ihop och tar mig igenom det... 🙃🙂 
(null)

Wilda har fått hänga med till kontoret. 

(null)
(null)

En mysig dag vid vattnet. Vädret som har varit det senaste dagarna - älskar! Mer sol och värme. 
(null)

Så här kan man också ta sig ur bilen... klättra. 

(null)

Tjejen som gärna hade åkt bil hela dagarna. 

(null)
(null)

Igår hade vi picknick med kompisarna. Drömväder! 

(null)
(null)

Jag, barnen och Wilda körde favorit i repris. Ställde mig och stekte pannkakor på morgonen och vid 11 var vi ute. Så himla härligt när man kan vara ute i flera timmar. 

(null)

Jag och Wilda hade en väldigt lyckad träningsdag idag. Medan barnen lekte så passade vi på att öva på hemläxor vi fått av hundtränaren, hundmöten (som gick över förväntan!) 

(null)

Kvällsmys på balkongen 💕

(null)

En vacker himmel när vi åkte hem från skogen. 

(null)

Möblerat om hemma. Förvånade? Bruna skåpen fick flytta in på kontoret istället. 
Allmänt | |
Upp